Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Wednesday, July 29, 2009

Kenapa??

Salam,

Hari ini aku mengantuk...
Sangat mengantuk aku hari ini....
Kelas training memang layan untuk melelapkan mata ini....
Semua org x de, pegi lab....
Sebab aku ngantuk, aku pinjam laptop kawan aku kejap buat ape yg patut....
salah satunya update blog.......
Aku sangat risau berada di negara ini.....kan virus sedang menular.....takut!!
Emm.....semalam lepas kelas berjalan pusing2 sampai bugis,kelantan,arab,macam2 tmpt lah...waktu perjalanan sekitar jam 6.30 ptg sampai 10.30 malam.....seronok memang seronok sebab jalan2....lepas tu macam nak pengsan....hehe....x pe...bukan selalu mai sini...huhu....
walaupun risau...aku x rasa kepala aku semak berada disini...sebab aku rasa jauh dengan masalah....jauh dgn org yg bermasalah(bodoh punya manusia.....bangsat dan macam sial...mulut macam bangkai....suka hati mak bapak dia je nak maki2 aku...ape bapak aku x bayar zakat ke....ni lah masalah manusia yang kurang mendapat kasih sayang mak bapak.....).....sorry pada kawan2 yg terpaksa baca perkataan2 yg korang jarang dengar aku gunakan.....ini kerana aku geram dan sangat menyampah.....sabar ada batas beb....

peace!!
hidup mesti diteruskan....
Nazirah kene kuat semangat dan banyak bersabar ...biar ape org kata....hanya Allah yang tau ape nazirah buat....
Amin....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home