Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Sunday, July 19, 2009

Cuti Rehat....

Hari ni aku x larat nak gi keje....
batuk sampai sakit dada....
x tahan dah.....aku kene gi klinik sekali lagi.....

nasib baik adik2 aku x keje hari ni...diorang bawak aku gi klinik....
lepas check. doktor kata tekak aku dah merah menyala....aduh!!!patutlah rasa cam bengkak....

ni kene jaga makanlah ni...x leh main sebat je....
erm.....dapatlah aku mc 1 hari...at least aku dapat rehat sket kat umah.....

mintak2 cepatlah baik sakit aku ni....
;p

erm....alang2 dah tulis blog ni...aku nak share 1 berita sedih...
atuk sedara aku, adik beradik arwah nenek aku telah 'dijemput pulang' pada semalam petang kerana terdapat pendarahan di otak akibat tekanan darah yg sangat tinggi. emmmm....kurang sorang lagi adik-beradik nenek aku....harap2 nenek kembar atuk sedara aku ni dapat menahan sedih yang teramat sebab nenek kembar atuk aku ni, kalau atuk aku sakit or ada masalah, dia akan sama2 rasa sedih dan x senang hati.....

semoga Allah mencucuri rahmat keatas roh atuk sedara aku tu....Al-Fatihah...
:(

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home