Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Tuesday, July 21, 2009

Apa perasaan anda bila ditipu?

Bila tgk slip gaji, rasa nak maki je org2 sekeliling yang berkaitan....
yelah....silap besar pada aku sebab x sedarkan diri...buat keputusan macam dah kene pukau....

niat nak beli....tetiba camana boleh jadi setuju je ni????
pelik2.....bila dah terjebak, kuatkan jelah kan diri ni....
terpaksa create macam2 alasan dan ape2 lagi lah agar x mengecikkan hati sesapa....

bila aku tanya lebih2, belum boleh lagi....
sampai dah bosan dengar aku bertanya, baru nak bg tau cerita sebenar....
memang ****t.......nasib baik kenal....kalau x lama dah aku maki2......

huh...sabar..sabar.....
aku yakin, akan ada pembalasan untuk manusia tu....
aku kene redha dengan ape yang dah jadi, dan teruskan hidup dengan lebih ceria tanpa stress....

Terima kasih.
Allah Maha Besar.
Amin.

Labels:

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home