Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Saturday, July 11, 2009

Kenapa?

Kenapa???

Persoalan yang sering muncul dr mulut makhluk bergelar manusia......

Kenapa mesti suka sesuatu yg x baik?
Kenapa nak kene buat plastic surgery?
Kenapa kita kene buat baik dengan semua org?
Kenapa kita x boleh buat x baik?
Kenapa kene bg alasan?

kenapa...kenapa...kenapa...
balik-balik kenapa......
bosan kan.....

tapi kenapa tu selalu gak keluar dr mulut aku....
lagi satu....

ye ke???

ye ke aku ni memilih?
ye ke x tu x suka dgn aku?
ye ke x tu benci kawan dgn aku?
ye ke aku ni membosankan?
ye ke aku ni kuno?
ye ke aku ni pembawa masalah?

ye ke...ye ke.....emmmm.....

ape2 je lah......
setiap yang jadi mesti ade hikmah dan ketetapan....kalau x, kenapa dia jadi???
dugaan...
;p

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home