Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Monday, January 12, 2009

Selasa...

Salam...

hari ni selasa....x de ape nak cerita...aku ni bukan kreatif....hari2 ade cerita..tapi x tau camana nak cerita kat blog ni...rasa cam x pandailah....maklumlah....spm dulu karangan dapat B..hehe....

hari ni x de cerita menarik sgt...cuma aku lah...ngantuk je kejenye....hari2 kalau x rasa nak tido, x sah.....lagi pon hari ni lah plak meeting x habis2 kat bilik sebelah ni...pagi meeting...petang meeting...nasib baik malam aku x keje....x kalu, ade meeting gak memalam...habis semua projek aku tau...huhuhu.....x aman aku dibuatnye....depa ni meeting dahlah buka pintu...ganggu konsentrasi aku nak keje.....ni sementara cam nak boring2...meh aku mengarut jap...

ape lagi nak cerita???

x tau dah....

;p

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home