Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Thursday, December 11, 2008

GERAM

morning...

kenapa aku geram....
geram sebab ade gak org yg pentingkan diri sendiri...

pagi tadi punya citelah ni....

aku gi keje naik train...dalam train ni ade lah satu penumpang ni india...mengandung....aku tengok cam dah sarat sgt dah...terik semacam je perut dia.....kesian plak aku tgk....kesian sebab ape tau?????SEBAB DIA BERDIRI.....x de sapa pon depan dia tu nak offer duduk....yang x bestnye, adelah satu minah melayu ni....sihat walafiat aku tgk kan keadaan dia....tapi x taulah kot ada masalah dalaman ke kan...sakit org ni macam2.....boleh dia buat x nampak je minachi yg dah sarat ni....dia boleh pulak buat2 muka cam cun...dok cover2....eee.....ape lah punya org.....


adoi....

macam-macam.....
.............................................................!!!!!


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home