Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Thursday, September 25, 2008

last day

salam...

huhu...hari ni last day keje sebelum bercuti raya....best...best...makin x lalu nak buat keje...buat ala kadar je...cewah.....la ni aku tgk melangok je ni.....monitor backup je...takat ni x de plak problem...alhamdulillah..ok je.....

sat lagi nak balik awal.....ade hal plak kat umah....

raya x lama je lagi ni....ade lah dalam 4 hari lagi insyaAllah. alhamdulillah, baju raya ade dah sepasang, kuih raya pon ade lah jugak buat dalam 2 jenis...lain semua tunjuk je.....
tahun ni cam biasa raya kampung nenek kat melaka n cam biasa gak balik kampung malam raya....ni nak dekat raya ni demam lah pulak akunye.......batuk bagai nak terkeluar anak tekak aku ni....sakit perut woo......x pelah....tu tandanya Dia x nak aku makan banyak masa hari raya nanti.....alhamdulillah, tu lah tandanya Allah sayangkan aku selaku hambanya ini.....kalau Dia x sayang, x de lah Dia bagi sakit....setiap yg jadi tu kan mesti ade sebab dan hikmahnya...

erm.....cerita pasal raya...pening gak nak urus duit raya plak.....adik2 sepupu aku tu semua dahlah besar panjang....berkira-kira gak nak bagi berapa banyak.....tapi insyaAllah, dengan adenye bantuan mak aku yg dah berpuluh tahun pengalaman kasi duit raya ni, rasanya x de masalah x cukup kot....:D....

k lah....sampai sini dulu kot.....kepada sesapa yg ade terbaca blog aku ni,
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI;MAAF ZAHIR DAN BATIN aku ucapkan.....kotlah korang x paham ke, x suka ke,x jelas ke or ape 2lah yang x ketika membaca blog ni.....ku mohon keampunan yang beribu....maklumlah...blog ni jelah tempat nak luahkan perasaan yang berkecamuk...perasaan kalau dah berkecamuk or huru hara.....entah hape2 cerita pon keluar.......

ok last but not least, SALAM LEBARAN dan berhati-hati ketika memandu pulang ke kampung;ingatlah org tersayang....

SALAM...
PEACE!
:)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home