Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Thursday, November 27, 2008

jumpa artis....

sambung balik....

kawan2...nak tau x...

2 minggu sudah kalau x silap aku, aku gi tgk wayang kat cinelesure(betul ke ejaan tu)...dpt tiket free...vendor belanja...sebat je lah....gi tgk citerr james bond quantum of solace....

jalan cerita ok lah...best...full of action...:D...

tapi aku...

....biasalah......

kalau tgk movie.....sampai tgh jalan cerita...movie tgk aku plak.....baik punya tido...
sedar2 je ade lah dalam 15 minit lagi tinggal movie tu.....tgk jelah sampai habis...hikhikhik....
boleh pulak tido....
ape daaaaaaaaa...........memang bukan kaki wayang aku ni....


lepas habis wayang, semua keluar lah.....
nak jadi cerita.....member aku nak gi tandas......
aku ngan depa pon pusing2 lah cari tandas.....

jumpa..


"eh!ape org ramai2 ni.....ade movie baru ke?"aku berkata dalam hati....
"laaa.....fazura je pon"aku berkata lagi.....cewah...konon2 x heranlah...padahal teruja gak....nampak artis...huhu..

"x pe lah, gerak jelah, eh!jap....sha(opismate)....faizal tahir lah,cepat2 amik gambar akak dgn dia...hehe...nak jeles kan member akak(saja je ni)...huhu...."..;ni dialog aku gak.


"excuse me, nak satu gambar boleh"; cewah...konon2 ni....ala2 gitu...huhu
'klik'....dah....satu dah lah...."terima kasih"ucapku pada faizal tahir....

huiyo!...ade gambar dgn faizal tahir......x sabar tunggu esok ni...nak kol member aku yg minatgiler dengan si faizal ni nih....huhu...


ni aku selitkan gambarnye....cewah.....aku bukan peminat fanatik dia pon....aku suka some of dia punya lagu je....:D

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home