Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Wednesday, November 26, 2008

lama dok diam...

salam...

huh!...lama beb aku x upgrade blog aku ni...
cerita dalam ni semua dah basi....hehe....tapi mana2 text blog aku yg berinfomative, sentiasa segar dalam taman blog aku yg x de bunga ni.....

apsal aku selalu x meluangkan masa manaip walau 1 huruf pon dalam blog aku ni.....KENAPA???sebabnya....aku MALAS....:D....

bukan ape....situasi kerja aku yang cam ntah hape2 ni yang buat aku x ingat nak melagha ni....lagi satu...kat opis aku ni pon ade peronda berlesen....kalau dia nampak hangpa lagha sket je...siaplah...habis semua site nak block....weng punya security.....

ni baru nak start masuk keje menaip balik ni....skill menaip aku pon dah teruk ni....exam asik dpt z je....huhu...mabuk apa aku ni.....tulis merapu....x pe....senang hati...:D

jap....sambung sat lagi...ade org lalu plak.....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home