Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Wednesday, September 3, 2008

3 Ramadhan 1429 Hijrah

Assalamualaikum.....

hari ni dah 3 hari umat Islam menunaikan rukun islam ke 3 berpuasa di bulan ramadan. puasa merupakan perkara yang wajib di laksanakan yang mana jika ditinggalkan wajib lah juga diganti dan di bayar fidiah sekiranya tidak mampu di ganti dengan puasa......alhamdulillah, aku setakat 3 hari ni masih lagi dikurniakan kudrat tenaga yang sgt baik sepanjang hari berpuasa.....hari ni aktiviti aku, macam biasa check backup monitor, tgk2 ape problem....kalau boleh solve, solve.....pastu aku gi data center kelana jaya, gi buat installation backup baru....

berada di bilik server sangatlah tak best kerana keadaan yang sejuk membeku akan menjadikan kita x berdaya untuk memegang walau sebatang pen pon.....sekiranya terjadi begitu, maka acara memegang pen hendaklah dilakukan secara paksa.....ini adalah kerana, nak siapkan keje yg memerlukan pen, kene jugaklah pegang pen.....huhu.....aku boleh rasakan lagi kesejukan bilik itu walaupon aku dah balik opis taman tun.....

x lama je lagi ni nak balik...huhu....
aku nak siap2 kemas lah.
cukup time....



cabuttttt........

;p

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home