Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Monday, September 8, 2008

hari kesembilan berpuasa.

Assalamualaikum....

hari dah masuk hari ke-9 kita menunaikan puasa.....sekejap je aku rasa....lepas ni tau2 lagi 3-4 hari nak raya je dah.....

aku dah apply cuti raya..hehe...tapi aku amik 2 hari je, sehari sebelum raya dan sehari selepas 2 hari raya...cuti tu direct lah sampai ahad.sabtu tu ade kenduri umah makngah aku, anak dia merangkap kazen aku nak nikah....nikah je dulu....sandingnya bulan 12 sekali dgn kakak dia..huh...dah nak kawen dah sepupu2 aku tu...dah sampai masa, dah jumpa jodoh...kawen la kan....

erm.....kuih raya????tahun ni aku x de buat kuih raya kot...semua kuih beli je....lagi pon kalau kuih banyak2 bukan nya depa yg datang tu makan....mak aku pon kalau org dtg beraya....macam2 masak...mee lah, nasik lah, nasi impitlah...ape lah....kuih raya org x makan sgt...balik2 yang makan aku ngan parent aku...buat minum petang.....

tahun ni rasanya aku ngan parent balik melaka pagi raya kot...lepas sudah sembahyang raya ke....baru balik....lagi pon abah aku ada tanggugjawab yg perlu diselesaikan...nak balik awal2 pon bukan datuk nenek aku ade lagi...yang tinggal nenek belah abah aku je...tu pon kat umah mak usu aku....kalau balik pagi raya tu nanti direct je lah gi jumpa nenek....

okay..hilang dah ngantuk aku.....boleh sanbung keje....ni lah baru aku ade masa nak tulis blog kejap.....sementara ingat ni....karang le...merapu bagai...entah hape2....huhu...:P....

peace!!
;p

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home