Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Monday, July 6, 2009

Hari yg bahagia

Assalamualaikum...

YE!!!!
Hari ni aku begitu bersemangat sekali bekerja, maklumlah...tido cukup...
Paling best, esok aku akn mula bercuti sampai Jumaat...huhuhu....jadi mak,abah,surirumah,cleaner,dobi,babysitter and so on....kene buat semua keje2 rumah yg selama ni mak aku uruskan...ok ape!!...hehehe(bukan dera mak, tapi sebab kami semua bekerja)..tapi hujung minggu kami tolong mak kami tau, Isnin sampai Jumaat je mak kami berpenat lelah sket...
InsyaAllah, kalau aku ade jodoh kawin dgn sesapa....aku akan dapatkan pembantu untuk mak aku....bulan2 laki aku bayar gaji pembantu tu...hehehe...

Pagi ni bekerja dengan hati yang gembira sebab bos kecik aku mood dia sangat baik...tapi x tau lah camana petang nanti....ape pon..kerja mesti di teruskan....

Peace!!
;p

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home