Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Thursday, June 25, 2009

Patutnya hari ni aku kkene gi miting lagi kat Menara Rebung kat Jalan Pantai tu....akan tetapi terpaksa pulang ke opis kerana ada kerja yang lebih penting perlu dilaksanakan...(baru ingat nak balik awal;x dapat jugak).....

Turun dari putra LRT, aku singgah beli nasi lemak kat pakcik bawah tu.....then naik teksi menuju ke opis...sampai opis, sambung buat keje dulu......dekat pukul 11 baru makan nasi lemak aku tu....lepas makan, ape lagi....ngantuk lah....x boleh tahan dah mata ni...ngantuk sesangat dah mata ni.....layan tido......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

dekat 15 minit gak aku lelap...betul punya lelap...huuhuu....nasib baik terjaga lepas 15 minit, kalau x.....sure dah kene umpat kat belakang2....mana x nye...tmpt aku dah lah baik punya port...sebelah je bilik mesyuarat....tmpt femes org lalu lalang.....

ni pon cam ade rasa2 ngantuk ku tahan kan saja...x pe hari ni ramai cuti...boleh balik on time...huhuhuhuhhu....no overtime.....
hihihihihihi....

;p

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home