Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Monday, October 26, 2009

Kini daku kembali...

Assalamualaikum.....

Ade sesapa rindu nak baca blog mengarut aku x???
hehe....
Dah berbulan rasanya aku x merapu dalam ni.....Hari ni aku nak mula kan balik.....hari ni aku Nazirah anak pakcik Nazri nak jadi baru.....nak tinggalkan Nazirah yg lama....macam mana Nazirah lama????...Biarlah Rahsia...

Aku kene lebih positif....kene lebih ceria....lupakan segala masalah lama....bukak buku baru....cari kawan baru....cari keceriaan baru.....pendek kata semua barulah.....dan yang paling penting...jangan abaikan suruhan yang 1....InsyaAllah!

Emm...nak tulis ape lagi ni???
Aku dah berumur 26 tahun sekarang, kejap je rasanya umur dah bertambah..hehe...kalau zaman mak-mak aku dulu ni, dah beranak 3 dah ni.....tapi zaman moden ni, umur macam aku ni bopren pon belum ada....kenapa????sebab wanita zaman sekarang semuanya nak berkerjaya dulu, x nak kene tipu buta2 dengan kaum adam yang x bertanggungjawab kat luar sana tu....

Zaman sekarang ni banyak je jantan2 yang malas keje, makan hasil bini, merompak, tipu duit orang, jual anak, jual bini...ape lagi...macam2 lagi lah.....cakap pasal jual anak, aku bengang jugak dengan mak tiri yang jual anak dia RM5 tu...memang bangsat punya mak....samalah dengan yg budak umur 3 tahun mati kene rogol dengan bopren mak dia sendiri.....eee....org macam tu kasi seksa sikit hidup dia.....OK!cukup....sabar Nazirah...'COOL'....tu antara mereka dengan keadilan dan Allah...

Hari ni hari Selasa.
Server aku dah bengong...sakit jantung yang amat parah.....x penah2 ada 100++ 'Q', hari ni dalam sejarah 'Q' melebihi 100....memang terer server aku ni....ni dah kira amuk ni.....server aku ni mesti dah bengang sebab penat sangat buat backup....itu pasal dia bagi surprise dengan 'Q' yang sangat banyak......"Sabar ye sayang, kejap je lagi aku reboot kau...lepas tu kasi rehat dalam beberapa minit"...hehe....nasib server tu kat kelana jaya, kalau dekat TTDI ni je...aku dah gi data center, pujuk dia, belai2 dia....kesian server tu...tua dah....:D...huhu....

Habis cerita pasal keje....nak cerita pasal ape lagi ye???

haaaa!!!!perkara paling penting...

"Disini aku ingin mengambil kesempatan untuk mengumumkan aku masih single....ahaks!!!"

Sekian Terima Kasih.
Peace!!
;p

Labels:

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home