Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Tuesday, September 8, 2009

Kenapa lah...???

emm....

kenapa?
ni lah....opis aku ni haa...!!!
awat ntah dengan network sejak dua tiga empat lima enam menjak ni.....
asik-asik sangkut....asik-asik page cannot be displayed......menyampah aku....
agak-agaklah kalau nak setup security pong....takkan semua benda nak block....

tapi lah kan....aku x leh blah langsung dgn diorang punya head of department......
entah ape hutang aku dgn dia ntah...entah aku dah buat ape ka dia ntah.....senyum dgn aku x mau.....kalau aku bersama 2 org kawan aku, dia ckp n senyum dgn kawan yg 2 tu je.....
aku ni apsal x mau di tegur???apsal???kecoh betullah minah tu....x pe..x pe...ingat aku heran ke....kalau x de keje/hal dgn dia jangan harap nak ckp....

lantak....

malam ni nak berbuka ape ye????

;p

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home