Nazirah's Blogs

Ape cite?!?! ;p

Wednesday, March 18, 2009

Keje Malam...

Keje malam.

Jumaat lepas bersamaan 13 mac 2009 aku ade aktiviti keje malam di data center dekat opis aku di Ibusawat TM TTDI..

Sebelum mula aktiviti tu aku balik umah dulu lah..x de maknanye kalau aku lepak opis sensorang padahal keje akan dimulakan pada jam 11 malam. Jadi, jam 11 mlm baru aku gerak dr rumah menuju ke TTDI.

Pengalaman keje malam paling x best dan bosan pernah aku rasakn, ni lah dia..bekerja dgn org yg x proper organize..sakit jiwa aku...x study langsung environment kami, terus mintak vendor mulakan keje...huh!!hangin je...dahlah masa keje dijalankan, muka dia langsung x de kat data center tu...memang auta punya projek manager....ckp berapi-api, tapi habuk tarak....keje macam ta*k....x de sivik punya org....

masa dihabiskan dengan menunggu masalah paling kecik dalam dunia diselesaikan...nak kene tunggu sampai 4 jam....memang bo**h punya putar belit.....kalau x sebab hal kecik tu...pukul 6 pagi dah boleh balik rumah dah...ni sebab masalah bang**g tu je aku balik kul 1ptg sabtu...s**t betol....elok2 aku plan nak joging dengan member aku, cancel...aduhh!!baru bercadang nak kasi peluh sket, supaya boleh kasi baik sikit tenaga aku yg dah macam nak malas-malas ni.....x tercapai jugak hasrat aku tu....sedih...sedih...:(

lenkali x de aku nak lagilah keje dengan org kecoh lebih, keje kurang cam vendor aku tu....ni nasib baik pk nak setelkan projek yg lama tertangguh je nii....

dah..dah...cerita benda lain...ni karang makin cerita..makin sakit otak....

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home